torsdag, februari 22, 2007

En fin dag i Västerås

I tisdags var jag med på ett Arbetsmöte för bibliotekscheferna i Västmanland. Jag berättade om min undersökning och om hur vi tänker och arbetar med förändringar i Sunne. Det var mycket positivt att träffa alla engagerade chefer i Västmanland. Stämningen var avspänd och det var högt i tak bland kollegorna. Eftersom jag, ju längre jag håller på med detta, blir allt mer övertygad om att det just är förhållningssättet som är den viktigaste förutsättningen för ett kreativt utvecklingsarbete, så är det bäst att hålla ett öga på vad som händer i Västmanland framöver. Sala var med i min undersökning och därför var det extra roligt att ha Elisabeth Norinder med på mötet. Hon är bibliotekschef i Sala och där klarar man sig fortfarande mycket bra utan sambindingslistan och har ett intressant samarbete med den lokala bokhandeln.
Tack allihop för att jag fick komma till er i Västmanland!

1 Comments:

Blogger Bibblostick said...

Tack själv Karin, det var roligt och inspirerande att ses som alltid.
Elisabeth

6:20 em  

Skicka en kommentar

<< Home