lördag, oktober 28, 2006

På resa

I veckan besökte jag Sambiblioteket i Härnösand för första gången, vilket vackert och inspirerande bibliotek! Jag är avundsjuk på alla i Härnösand. Jag håller tummarna för att vårt nya bibliotek i Sunne ska bli lika bra. Jag deltog i en medieplaneringsdag, biblioteken i Västernorrland är mitt uppe i jobbet med att ta fram medieplaner. Jag kände igen många av tankegångarna, men känner att vi inte kommit lika långt i att analysera och planera vårt mediebestånd hos oss. Jag berättade om min rapport om bokinköp utan BTJ-listor och så berättade jag om hur vi arbetar vidare i Sunne och i Värmland. Vi har kommit långt i lånesamarbetet i Värmland, vore kul också om vi kunde hitta former för att samarbeta mer kring inköp och medieplanering.
Jag är mycket glad för att jag fick vara med och ta del av era erfarenheter i Västernorrland. TACK FÖR BESÖKET!

1 Comments:

Blogger Om Kilombo said...

hej mamma!
nu har vi gjort en ny blogg IGEN, teknik och att minnas lösenord är något Kilombreros är dåliga på :)men kolla in vår nya blogg- kollektivetkilombo.blogspot.com
kram!

12:27 em  

Skicka en kommentar

<< Home